مستندمسابقه خانه ما

مستندمسابقه خانه ما

«خانه ما» دومین تجربه حسام اسلامی در زمینه مسابقه مستند
۱۲ مهر ۱۳۹۴
0
اخبار مسابقه

حسام اسلامی کارگردان تلویزیون درباره تازه ترین فعالیت های خود به خبرگزاری مهر گفت: این روزها درگیر ساخت «مستند مسابقه‌»ای با رویکرد مصرف بهینه به نام «خانه ما» هستم که تصویربرداری آن به پایان رسیده و مرحله تدوین در حال انجام است.

وی افزود: «خانه ما» که به تهیه کنندگی مهدی مطهر ساخته شد و من و علی رمضان پور مشترکا کارگردانی را به عهده داشتیم در ۳۴ جلسه تصویربرداری شد و زمستان از شبکه یک پخش می شود.

اسلامی گفت: مستند مسابقه «خانه ما» بین ۳ خانواده برگزار می شود به این ترتیب آنها باید به مدت یک ماه با مبلغی که در اختیارشان قرار می دهیم به بهترین نحو از پس مخارج مربوط به هزینه های مصرفی برآیند و در نهایت با بهترین مصرف بیشترین پس انداز را داشته باشند.

این کارگردان اظهار کرد: در طول این مدت ما با ایجاد چالش هایی آنها را درگیر ماجراهایی می کنیم و این سه خانواده باید بتوانند به درستی از آن عبور کنند، در آخر هم به برنده مسابقه ۱۰۰ برابر پس اندازش جایزه تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: دو خانواده ۴ نفری و یک خانواده سه نفری شرکت کنندگان ما هستند که از نظر هزینه، مخارج شان باهم برابری می کند. خلاقیت هایی که آنها در کنترل هزینه و مصارف به کار بردند برای ما هم جالب توجه بود و به نظرم می تواند مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

اسلامی در پایان گفت: این دومین تجربه من در زمینه مسابقه مستند است. پیش از این سری مستند مسابقات «فرمانده» را در فضای نظامی کارگردانی کردم که از شبکه افق و سه سیما روی آنتن رفت.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه ما بپیوندید:

کانال خانه ما در تلگرام

نظرات کاربران

شما هم نظرات خود را برای خانه ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط

پخش فصل دوازدهم خانه ما، به زودی/ رونمایی از تیزر فصل جدید

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
24

سرما فصل دوازدهم خانه ما را به بوشهر بُرد / مهلت ثبت نام بوشهری ها تا 20 آذر

۱۶ آذر ۱۴۰۱
0