مستندمسابقه خانه ما

مستندمسابقه خانه ما

برپایی 5 نمایشگاه نوروزی کالا / توزیع میوه شب عید از 20 اسفند
۲۸ دی ۱۳۹۵
0
متفرقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ذخیره‌سازی 1800 تن سیب و 5500 تن پرتغال برای تنظیم بازار شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش سایت خانه ما و به نقل از ایسنا، امامی در تصمیم مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تاکیدات استاندار تهران برای تنظیم بازار شب عید استان تهران، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و هیچ‌گونه نگرانی برای تامین مایحتاج روزهای پایانی سال وجود ندارد، لذا شهروندان نگران تامین میوه شب عید و مواد پروتئینی نباشند.

وی افزود: براساس آمار مصرف کالاهای اساسی شب عید، ذخیره سازی با 10 درصد افزایش نسبت به سال گذشته انجام شده است به طوری که در حال حاضر برای تنظیم بازار به ویژه برای ایام پایانی سال 1800 تن سیب و 5500 تن پرتغال ذخیره شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: سایر اقلام نظیر گوشت قرمز و گوشت مرغ نسبت به سال گذشته با 10 درصد افزایش ذخیره‌سازی شده است.

امامی در تشریح زمان عرضه این محصولات گفت: توزیع میوه شب عید از 20 اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد اما از دهم لغایت بیستم اسفندماه، عرضه این محصولات در نمایشگاه‌های برپا شده نیز انجام خواهد شد. قطعا اقلام پرمصرف و ویژه شب عید در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: امسال پنج نمایشگاه در پنج نقطه شهر تهران با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط برپا خواهد شد و در شهرستان‌های استان تهران نیز با هماهنگی فرمانداری شاهد برپایی این نمایشگاه‌ها خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران درخصوص نظارت بر قیمت‌ها و کنترل بازار نیز گفت: کمیته نظارت متشکل از تعزیرات حکومتی، استانداری تهران، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان،‌ جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تشکیل شده است که بر تمامی مراحل ذخیره‌سازی و عرضه بر نحوه انجام کار و قیمت‌ها کنترل و نظارت دقیقی خواهند داشت.

منبع: ایسنا

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه ما بپیوندید:

کانال خانه ما در تلگرام

نظرات کاربران

شما هم نظرات خود را برای خانه ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط