مستندمسابقه خانه ما

مستندمسابقه خانه ما

این سه خانواده محترم؛ صحبتی کوتاه از گروه سازنده مسابقه خانه ما با بینندگان عزیز
۱۶ بهمن ۱۳۹۵
5
اخبار مسابقه

مستند مسابقه خانه ما که طی مدت 3 سال تحقیق و پژوهش جدی طراحی شد، برنامه ای است که قبل از هر چیزی تلاش می کند شایستگی سرگرم کردن شما مردم عزیز ایران را داشته باشد.

خانه ما سعی دارد تا همراه با تجربه ای متفاوت برای 3 خانواده شرکت کننده، آن را به گونه ای جذاب و تلویزیونی برای شما به نمایش بگذارد تا این تجربه متفاوت برای بیننده هم جذاب باشد.

طبیعتاً بخش های زیادی از زندگی هر 3 خانواده در این یک ماه، قابلیت به تصویر کشیدن در مدت زمان پخش هر قسمت را ندارد.
اما آنچه که اهمیت دارد این است که خانه ما به حفظ قوانین مسابقه و رعایت عدالت بین خانواده ها در طول یک دوره ی متفاوت زندگیشان متعهد است و همچنین هدفی جز افزایش لذت و بهره ی شما مردم متمدن و دارای تاریخی دیرینه در سبک زندگی، ندارد که این مهم در قالب هر آنچه که شما در هر قسمت می بینید با همکاری همه ی عوامل تولید، تدوین و 3 خانواده محترم حاصل شده است.

لذا ما سازندگان این اثر شما را به دیدن و لذت بردن از اوقات خوش تجربه خانواده های شرکت کننده در هر سری از مستند مسابقه خانه ما -بدون اینکه هرکدام از این خانواده ها را در واقعیت بیرون از این مستند مسابقه قضاوت کنید- دعوت می کنیم.

گروه سازنده مسابقه خانه ما

برای اطلاع از آخرین اخبار مسابقه خانه ما، به کانال تلگرام خانه ما بپیوندید:

کانال خانه ما در تلگرام

نظرات کاربران
ناشناس
19 بهمن 1395

سلام
اون دختره داخل خانواده جعفر زاده کیه

مهسا
17 بهمن 1395

خیلی هم عدالت رعایت نشده. یه خانواده بچه کوچیک دارن که این یعنی تو اون ماموریت آب هی میره دستشویی و از طرفی یه خانواده ۵ نفر آدم بزرگ اغلب تپل هستن که این یعنی میزان غذای مصرفیشون بیشتره

نارسیس
17 بهمن 1395

با سلام
به نظر من خانواده جعفرزاده با صدمه هایی که به محیط زیست وارد کردند مستحق برنده شدن نیستن.

رزا امینی
17 بهمن 1395

با سلام و خسته نباشید .یکی از برنامه های مورد علاقه خانواه ما همین مسابقه است. در واقع تنها برنامه ای که کل خانواده را دور هم جمع می کند و شور و اشتیاقی وصف نشدنی شکل می گیرد. من شخصا بعنوان یک مادر و خانم خانه دار مطالب زیادی از این برنامه یاد گرفتم بخصوص از سری دوم. چون زن هر خانواده به گونه ای کاملا خاص و متفاوت رفتار می کند و ما بازخورد آن را در خانواده اش می بینیم. موفق باشید و همیشه بدرخشید

مبینا
16 بهمن 1395

برنامه تون عالللیه،من کل هفته صبر میکنم تا جمعه برسه و برنامه ی شما رو ببینم،خسته نباشد

شما هم نظرات خود را برای خانه ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط

پخش فصل دوازدهم خانه ما، به زودی/ رونمایی از تیزر فصل جدید

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
24

سرما فصل دوازدهم خانه ما را به بوشهر بُرد / مهلت ثبت نام بوشهری ها تا 20 آذر

۱۶ آذر ۱۴۰۱
0