مستندمسابقه خانه ما

مستندمسابقه خانه ما

امشب، خانواده های اصفهانی، کسب و کار خانگی شان را در شبکه افق دنبال می کنند
۰۹ اسفند ۱۳۹۵
4
اخبار مسابقه

بنا به جدول پخش اعلام شده از سوی شبکه افق، قسمت هشتم مسابقه خانه ما با عنوان (کسب و کار خانگی- بخش دوم) امروز 9 اسفند ماه ساعت 20:30 از شبکه افق، پخش خواهد شد.

علاقه مندان می توانند تکرار این برنامه را روز سه شنبه، ساعت 8:30 از شبکه افق به تماشا بنشینند

لازم به یادآوری است که این مسابقه جذاب، جمعه شب ها ساعت 21:30 به صورت همزمان از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار آن روز ه صورت معمول در روز شنبه، در ساعات ۱:۳۰، ۱۰ و ۱۶ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه ما بپیوندید:

کانال خانه ما در تلگرام

نظرات کاربران
علىرضا
11 اسفند 1395

درود به خانواده محجوب و با فرهنگ فرقانى

عباس
11 اسفند 1395

در قسمتى که خانواده ها به مسافرت رفتند خانواده آقاى جعفر زاده ظرف ماستى را که خوردند در طبىعت انداختند که حقىقتا هر کسى که دوستدار محىط زىست بود خىلى ناراحت شد مخصوصا خود من شما تصور کنىد هرکسى اگر قرار بود مقدارى زباله در طبىعت برىزد چه فاجعه اى رخ مىداد باىد ظرف ماست را با خود مى بردند و در سطل زباله مى انداختند و درود به خانواده زائرى که علاوه بر زباله هاى خود زباله هاى دىگران را هم جمع کردند و فرهنگ بالاى اصفهانى ها را نشان دادند درود به شرفتون

آوا
11 اسفند 1395

اىن سرى از مستند مسابقه خانه ما که در اصفهان بود خىلى قشنگ و جالب بود فقط با عرض پوزش از خانواده جعفرزاده باىد بگم که خانم آقاى جعفر زاده ىه کم مغرورند مخصوصا در صحنه اى که گفت تقصىر سرآشپز بود که رفتن داخل آشپزخونه رستوران در صورتى که خودش گفت به سرآشپز ما ساعت 4 مى تونىم بىاىم تو آشپزخونه و سرآشپز لطف کرد بهشون اونا را راه داد بىان که جواب لطفشونا خانم جعفرزاده دادن ولى دوتا خانواده دىگه خانماشون هنرمندتر بودند

امیر
10 اسفند 1395

واقعا متاسفم که یک برنامه تلویزیونی درست حسابی که داره از تلویزیون پخش میشه، لینک دانلودش به هییییچ وجه توی اینترنت پیدا نمیشه، چه رسمی چه غیر رسمی، البته این کارو باید خودتون میکردید نه اینکه مردم ضبط کنن آپلود کنن، که اونشم پیدا نمیشه… کلی گشتم و گشتم پیدا کردم اونم فروشی!!!! داستان چیه؟! کانال تلگرام و وبسایت به این بزرگی واسه چیه پس؟

شما هم نظرات خود را برای خانه ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط

پخش فصل دوازدهم خانه ما، به زودی/ رونمایی از تیزر فصل جدید

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
24

سرما فصل دوازدهم خانه ما را به بوشهر بُرد / مهلت ثبت نام بوشهری ها تا 20 آذر

۱۶ آذر ۱۴۰۱
0